Overslaan en naar de inhoud gaan

Een jaar na Black Lives Matter: 'Er is altijd een reden om achter te verschuilen'

Heeft Black Lives Matter het marketing- en reclamevak veranderd? Een rondvraag onder bureaus en brancheorganisaties.
Black lives matter
Met de klok mee: Patritia Pahladsingh, Dinesh Sonak, Jill Maton, Henriette van Swinderen. Midden: Melanie Bosveld
Black lives matter
Met de klok mee: Patritia Pahladsingh, Dinesh Sonak, Jill Maton, Henriette van Swinderen. Midden: Melanie Bosveld

Precies een jaar na de dood van George Floyd staat de wereld stil bij wat de Black Live Matters teweeg heeft gebracht. Zijn er fundamentele veranderingen die leiden tot gelijkheid? Ook het marketing-, media en reclamevak werd geraakt. Na aanvankelijk overdonderd te zijn, volgden felle discussies op de werkvloer en tussen vakgenoten, waren er merken die al hun communicatie tijdelijk stopzetten en social media in de ban deden.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in