Overslaan en naar de inhoud gaan

&.agency groeit en versterkt het team met 4 nieuwe krachten

Het bureau verwacht een nog creatiever, origineler en overtuigender geluid te brengen om merken als L’Oréal en Discovery+ te bedienen.
&.agency groeit en versterkt het team met 4 nieuwe krachten
&.agency groeit en versterkt het team met 4 nieuwe krachten
© Met de klok mee: Martijn Brons, Blanca Vinke, Caroline Krouwel en Michelle Sprenkels
&.agency groeit en versterkt het team met 4 nieuwe krachten
&.agency groeit en versterkt het team met 4 nieuwe krachten
© Met de klok mee: Martijn Brons, Blanca Vinke, Caroline Krouwel en Michelle Sprenkels

Het team van het Amsterdamse &.agency, een data driven storytelling agency dat influencer marketing, branded content en PR combineert, is recent uitgebreid. Martijn Brons, Michelle Sprenkels, Blanca Vinke en Caroline Krouwel zijn nu samen met het huidige team verantwoordelijk voor klanten als L’Oréal, Shiseido, Discovery+, Body&Fit en Praxis. 

related partner content for mobile comes here

Groei en ambitie

Oprichters van &.agency, Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft, geven te kennen dat het bureau in korte tijd explosief is gegroeid. Van der Schaft: ‘Deze uitbreiding van ons team past bij onze groei en de ambities die we hebben. De nieuwe mensen zijn stuk voor stuk bevlogen en ambitieus met serieuze people skills. Dankzij de ervaring die ze inbrengen gaan we voor een nog creatiever, origineler en overtuigender geluid, waardoor we ons bureau naar een nog hoger niveau tillen.’ 

De nieuwe posities

Brons is gestart als strategy & new business manager en was voorheen manager content & brand partnerships bij televisiezender Xite waar hij later als brand marketing manager was. Sprenkels vervult nu de rol van senior PR manager. Hiervoor werkte ze bij IMA en Mooi PR. Vinke was al betrokken bij &.agency en maakt nu de stap naar senior project manager. Voordat Vinke bij &.agency aan de slag ging was zij evenals Sprenkels en Krouwel werkzaam bij onder andere IMA. Krouwel wordt internal process & people manager en krijgt de opdracht om de stroom aan nieuwe mensen in goede banen te leiden. 

Lees ook: 10 inspirerende voorbeelden van influencers die transparant zijn over reclame

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in