Overslaan en naar de inhoud gaan

Ekoplaza is terug op tv met nieuwe campagne: Terug naar beter

De biologische supermarktketen wil de groeiende doelgroep consumenten informeren dat het echt alleen maar biologische producten aanbiedt.
Ekoplaza is terug op tv met nieuwe campagne: Terug naar beter
Ekoplaza is terug op tv met nieuwe campagne: Terug naar beter
© Pret
Ekoplaza is terug op tv met nieuwe campagne: Terug naar beter
Ekoplaza is terug op tv met nieuwe campagne: Terug naar beter
© Pret

Ekoplaza is terug op tv met een nieuwe campagne: Terug naar beter. Met de campagne, ontwikkeld door bureau Pret, wil de biologische supermarktketen de steeds groter wordende groep biologische consumenten informeren dat er ook echt een landelijke supermarktketen is die alleen maar biologische producten in het assortiment heeft. 

related partner content for mobile comes here

Missie

Ekoplaza, dat 80 vestigingen telt, afhaalpunten heeft plus een webshop met een landelijk netwerk van thuisbezorging, heeft als missie Nederland te ondersteunen een gezonde, biologische leefstijl na te leven. Daarbij zegt het ook aandacht te hebben voor biodiversiteit en een eerlijke prijs voor de boer.

Ekoplaza is terug op tv met nieuwe campagne: Terug naar beter
Ekoplaza is terug op tv met nieuwe campagne: Terug naar beter Plek

Reclamebureau Pret

Het Amsterdamse bureau Pret, dat zichzelf een reclamebureau nieuwe stijl noemt, wordt geleid door Pieter van Velsen, Rogier van der Ploeg en Vea-directeur Talmon Kochheim.

Commercial Ekoplaza - Terug naar beter

Terug naar beter

Uitrol campagne

De campagne verschijnt in print, in de winkels, op buitenreclame, social, radio en voor het eerst sinds 2014 dus ook weer op televisie.

Lees ook: Oatly vraagt zich af: ‘Ben jij nou zo dom?’

Credits Ekoplaza Campagne:

Bureau: PRET

Creatie: Pieter van Velsen

Strategie: Pieter van Velsen, Talmon Kochheim

Account: Talmon Kochheim

Bureauproducer: Boudewijn Visser

Klant: Ekoplaza,

Yvon Hoogers (content manager)

Hans Van Mierlo (marketing manager)

Bruno Groen (CX ontwerper omnichannel)

Erik Does (algemeen directeur)

Productiemaatschappij: Artbox

Regisseur: Marlies van der Wel

Producer: Geert Jansen

Sounddesign: Marcel Walvisch

Voice over: Gaite Jansen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in