Overslaan en naar de inhoud gaan

Gardeners wordt creatieve partner van Klabu

Sportmerk komt met limited edition in samenwerking met Paris Saint Germain.
Klabu Paris Saint Germain
Klabu Paris Saint Germain

Sportmerk Klabu heeft voor Gardeners gekozen als creatieve partner voor zijn activaties, pr influencer marketing. De missie van het merk is om het leven van mensen in vluchtelingenkampen te verbeteren.

related partner content for mobile comes here

Op dit moment zijn er wereldwijd meer dan tachtig miljoen mensen op de vlucht voor oorlog, geweld of vervolging. In de vluchtelingenkampen worden ze voorzien van basisbehoeften zoals onderzoek, water en voedsel. Maar elk mens heeft dromen die verder gaan dan alleen overleven. Klabu wil deze mensen een extra reden geven om op te staan en de 'unbeatable spirit' versterken door sporten in kampen mogelijk te maken

Klabu is ‘club’ in Swahili, Het merk zet clubhuizen, zogeheten Klabu's, op. Zo'n clubhuis werkt als een sportbibliotheek en is voorzien van sportmaterialen, sportkleding, wifi en zonne-energie.

Jan van Hövell van Klabu: 'We hebben grote ambities met KLABU en zijn klaar om flink te gaan bouwen. Met behulp van Gardeners gaan we ons bereik vergroten en meer mensen betrekken bij ons doel.'

Paris Saint-Germain

Klabu en Paris Saint-Germain lanceren vandaag een limited edition collectie van tachtig sportshirts. Wie net als Neymar, David Beckham, Ryan Babel, Anna Nooshin, Kalvijn, Rocky Hehakaija en Gregory van der Wiel een shirt wil bemachtigen, moet zaterdag 29 mei om 12.00 uur bij de nieuwe Klabu-store op de Haarlemmerdijk 106 in Amsterdam zijn. Elk shirt, genummerd van 1 t/m 80, vertegenwoordigt 1 miljoen mensen die op dit moment op de vlucht zijn.

Samen met Paris Saint-Germain en met de support van UNHCR, de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties, wil Klabu dit jaar een nieuw clubhuis bouwen in het grootste vluchtelingenkamp ter wereld, Cox’s Bazar in Bangladesh. Hier wonen momenteel bijna 1 miljoen Rohingya-vluchtelingen uit Myanmar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in