Overslaan en naar de inhoud gaan

Bombilate maakt online serie 'Love to meet you’ voor Lexa

‘Gooische Moeder’ Pauline Wingelaar heeft een rol als presentatrice in de campagne.
Pauline Lexa
Pauline Lexa

Lexa gaat een samenwerking aan met Bombilate, het 'tv-voor-merken-bureau' van Stacey Rookhuizen. Voor de datingapp maakt ze de online serie 'Love to meet you', die de merkcampagne 'Start Something Real’ ondersteunt.

Sr. marketing manager Europe Roelijne Peters van Meetic/Lexa: ‘Lexa staat voor echte connecties, echte verhalen en is voor singles die op zoek zijn naar een serieuze relatie. Met de nieuwe online serie “Love to meet you” wilden we echte singles laten zien die er klaar voor zijn om iets echts te beginnen.’

related partner content for mobile comes here

In de campagne worden zes Lexa singles ‘op een moderne, authentieke en emotionele manier’ in hun eigen omgeving in beeld gebracht. 

Peters: ‘Bombilate deelt dezelfde waarden als Lexa. Stacey kan onze singles precies op de juiste manier vastleggen, namelijk van hun meest oprechte kant.’ 

Vanaf eind deze week gaat de campagne live. 'Love to meet you' is te zien op de website en op het YouTube-kanaal van Lexa. Daarnaast komt de serie ook op Linda.nl en op het Instagram-account van Linda. 

‘Gooische Moeder’ Pauline Wingelaar heeft een rol als presentatrice in de campagne. Via haar sociale kanalen is de serie ook te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in