Carlos Camacho nieuwe ecd Wunderman Thompson Amsterdam


Carlos Camacho aangesteld als nieuwe executive creative director bij Wunderman Thompson Hij werkte voorheen voor Wunderman Thompson in Azië. Van Camacho wordt verwacht dat hij nauw samenwerkt met het kantoor in België. Wunderman Thompson Amsterdam, Antwerpen en Brussel vormen tezamen Wunderman Thompson Benelux dat als creatieve hub een leidende positie in wil nemen binnen het Wunderman Thompson-netwerk.
Volgens Wunderman Thompson verliet Camacho geboorteland Colombia om nieuwe wegen in te slaan. Hij werkte in het verleden als ecd in Vietnam, Shanghai en Hong Kong. Het leverde de Colombiaan een plek op in Campaign Asia’s 40 under 40.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCamacho zegt Amsterdam te roemen als een van de meest creatieve plekken ter wereld. ‘Mijn ambitie is om ideeën te transformeren in allerlei onverwachte richtingen en zo te kunnen verrassen. Dat gaat ons zeker lukken, want we hebben talentvolle teams in huis om dat waar te kunnen maken.’
Anita Lotten, managing director Wunderman Thompson Amsterdam onderschrijft de ambitie van de nieuwe ecd: ‘Camacho heeft het talent om op alle touchpoints inspirerend werk te maken. Maar, minstens zo belangrijk: hij zal een inspiratie zijn voor ons allemaal.’ Bas Korsten, global chief creative officer bij Wunderman Thompson voegt daaraan toe dat Camacho moet helpen om de grote wereldwijde creatieve ambitie waar te maken.’
Wunderman Thompson Benelux moet een plek worden waar innovatie en effectieve creatie samenkomen voor zowel lokale als mondiale klanten.
Lees ook: Wunderman Thompson ontwikkelt 'de voorspeller van groei voor merken'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid