Overslaan en naar de inhoud gaan

Funda en Zigt gaan samenwerken

Zigt wordt verantwoordelijk voor onder meer de mediastrategie van de nieuwe campagne.
Te koop huis
Te koop huis

Funda en Zigt gaan samenwerken. Afgelopen week is een campagne begonnen met het thema ‘meer over de buurt’.

Het overkoepelend campagneconcept is van bureau XXS. Zigt is verantwoordelijk voor de mediastrategie, mediaplanning en media-executie van zowel de off- als online kanalen.

related partner content for mobile comes here

De Funda-propositie ‘Meer over de buurt’ geeft aspirant-kopers informatie over buurten en steden waar ze eventueel willen gaan wonen. Deze eerste campagne is online zichtbaar via sociale media, DOOH en online video.

Funda laat weten met Zigt een partner te kiezen die helpt om de performance te vergroten buiten het eigen platform.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in