Overslaan en naar de inhoud gaan

YFood naar Zigt

Foodmerk wil naamsbekendheid vergroten.
yfood
yfood

Het Duitse Food Techbedrijf YFood Labs GmbH werkt samen met Zigt. Het bureau is verantwoordelijk voor het vergroten van de zichtbaarheid en bekendheid van YFood en zijn producten met een campagne in de grote steden van Nederland.

YFood-producten zijn 'uitgebalanceerde, draagbare, kant-en-klare (drink-)maaltijden in de vorm van dranken, repen en poeders'. Sinds de zomer van 2020 is het merk in Nederland verkrijgbaar, onder meer in Jumbo supermarkten. 
De afgelopen maand is er een landelijke campagne voor (digital) out-of-home en sociale media te zien, in samenwerking met Zigt.

related partner content for mobile comes here

YFood Mede-oprichter Noel Bollmann: 'In tegenstelling tot conventioneel fastfood heeft YFood een "complete nutrition"-benadering, wat betekent dat alle producten alle essentiële micro- en macronutriënten bevatten die het lichaam nodig heeft, gluten- en lactosevrij zijn en vrij zijn van toegevoegde suikers - zonder concessies te doen aan de smaak. We streven ernaar om van YFood een “love brand” te maken, dat ultrahandig, uitgebalanceerd en lekker eten overal en altijd beschikbaar maakt en hopelijk wordt dat nu ook door de Nederlandse consument wordt omarmd.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in