Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de Week - The wait is over! EURO 2020 BBC Campaign

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Beeld BBC
Beeld BBC

Het belooft een zeer drukke sportzomer te worden, met onder meer het EK voetbal, de Tour de France en de Olympische spelen. Het vierjaarlijkse voetbalfestival barst los vanaf het moment dat Italië het op 11 juni opneemt tegen Turkije en daar kijken niet alleen wij, maar ook de adverteerders ook naar uit. 

related partner content for mobile comes here

Uitstel betekent geen afstel
Door de pandemie is het EK een jaar uitgesteld, maar binnenkort gaan de 24 ploegen in 11 verschillenden Europese steden de bal laten rollen. Menig Britse voetballiefhebber stemt hiervoor graag af op BBC en BBC laat daar geen gras overheen groeien en vertelt in hun nieuwe OOH campagne even wat dit jaartje extra gedaan heeft voor het Engelse team. 

Nu Ronaldo een jaartje ouder is, elke speler een jaartje extra de tijd kreeg om de perfecte penalty te trappen… gaat het helemaal goed komen. Aldus BBC. 
 

Beeld bbc
beeld bbc
bbc beeld
bbc beeld

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in