Overslaan en naar de inhoud gaan

Handpicked agencies begint mediabureau Featly

Oprichters zijn Patrick Horstman en Robert-Jan Duk.
Horstman en Duk
Robert-Jan Duk en Patrick Horstman
Horstman en Duk
Robert-Jan Duk en Patrick Horstman

Handpicked agencies komt met een negende bureau: mediabureau Featly. Met dit nieuwe bureau wil het bureaunetwerk data, wetenschap en performance-gedreven ATL campagnes aan elkaar verbinden.

Handpicked agencies is een collectief van digitale en creatieve bureaus met 230 medewerkers. Met Featly begeeft het netwerk dat op digitale kanalen is gefocust zich ook op het terrein van tv, radio, print, out of home en bioscoopreclame.

related partner content for mobile comes here

Branding-effecten

Oprichters van Featly - gevestigd in Amstelveen - zijn Patrick Horstman (onder meer ex-Zenith, Mindshare en PHD) en Robert-Jan Duk.(voorheen onder meer Zenith en PHD). Horstman: 'Nadat Robert-Jan en ik beiden zestien jaar werkzaam zijn geweest bij verschillende mediabureaus, beginnen we nu met Featly. Met dit bureau bieden wij adverteerders een volledig transparant alternatief waarbij data, wetenschap en kosten per effect de basis vormen.' 

Duk: 'Wij merkten dat adverteerders steeds vaker zochten naar een partner voor onafhankelijk en performance based marketingadvies zonder in te leveren op de branding-effecten die met ATL te behalen zijn.'

Onder Handpicked agencies vallen verder Bluebird Day (e-commerce), Boldly (AR en VR belevingen), E-sites (web en mobile ontwikkeling), Fingerspitz (digital marketing), IN10 (strategy, design en innovatie) dat zich in juni aansloot, TDE (digitale sportmarketing), Twentyseven (.net enterprise technologie en digitale transformaties) en Weekend (branding, design en creatie).

Klanten zijn onder andere Brabantia, Bruynzeel keukens, Ziggo Sport en Sligro. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in