Overslaan en naar de inhoud gaan

Abovo Maxlead heeft vijf nieuwe klanten

Oger, De Koffiejongens, Cadeau Concepten en de provincies Overijssel en Gelderland.
Nieuwe klanten Abovo
Nieuwe klanten Abovo

Vijf merken hebben gekozen voor Abovo Maxlead als partner voor zichtbaarheid en online performance. Het gaat om luxe herenmodemerk Oger, producent van biologisch afbreekbare koffiecups De Koffiejongens en Cadeau Concepten, een bedrijf in meerdere cadeaukaarten (zoals cadeaubon.nl).

Daarnaast won Abovo Maxlead twee provinciale media-aanbestedingen van Overijssel en Gelderland.


 

related partner content for mobile comes here

Abovo Maxlead gaat helpen met verschillende on- en offline oplossingen. Bij De Koffiejongens ligt de focus op het versterken van de naams- en productbekendheid. Cadeaubon.nl wil zijn positie in de markt verder uitbouwen. Het bureau gaat Overijssel en Gelderland helpen met het informeren en betrekken van de inwoners van deze twee provincies.

Oger heeft de wens om de beleving van het merk ook in een online wereld te kunnen vertalen. Björn Hillerström, CCO: 'Wij hebben gekozen voor de diensten van Maxlead, omdat er een persoonlijke klik is, ze bewezen resultaten hebben op omnichannel vlak en daarin met oplossingen komen die aansluiten op onze wereld.'

Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'Wederom zijn het hele diverse bedrijven met ieder hun eigen uitdagingen. Juist die verschillen maken het voor onze collega’s zo leuk om voor deze klanten te werken. Alle merken willen winnen en wij begeleiden ze daar heel graag bij.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in