Overslaan en naar de inhoud gaan

Unique naar 180 Amsterdam

Voor begeleiding van een herintroductie in de Nederlandse markt.
Unique
Unique

Unique, onderdeel van het internationale RGF, heeft 180 Amsterdam geselecteerd voor de begeleiding van een herintroductie in de Nederlandse markt. Unique opereert als HR-organisatie als bijna vijftig jaar in de markt van flexibele arbeid, met een groot aandeel in het MKB-segment. 

related partner content for mobile comes here

De uitdagende veranderingen in de markt waren aanleiding voor een herbezinning met een nieuwe positionering tot gevolg. 180 Amsterdam heeft daarvoor een nieuwe visuele identiteit en een nieuwe campagne ontwikkeld.  
 
Marleen Smith, manager marketing & communications Unique: 'Onze ambitie is groot en we zijn ervan overtuigd dat 180 Amsterdam hier zowel strategisch als creatief de juiste bijdrage aan gaat leveren.'

Marc Leurs, strategy director 180, ziet deze nieuwe stap van het merk als een mooie transitie die past bij de tijdsgeest van nu: 'Vanaf dag een hebben we elkaar steeds weer uitgedaagd om verder te gaan dan de passende campagne. Zo ontwikkelden we samen nieuwe, innovatieve proposities die de markt in het komende jaar moeten overtuigen van de shift die Unique doormaakt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in