Overslaan en naar de inhoud gaan

Bertolli kiest voor DDB Unlimited

Enrico-Glasbest heeft Bertolli na een strategische en creatieve pitch ondergebracht DDB Unlimited.
Bertolli pastasauzen
Bertolli pastasauzen

DDB Unlimited gaat werken voor Bertolli. Enrico-Glasbest, eigenaar van het bekende Italiaanse foodmerk, heeft het account na een strategische en creatieve pitch ondergebracht bij het bureau.

related partner content for mobile comes here

DDB Unlimited heeft een nieuwe campagne campagne ontwikkeld, waarin verder gebouwd wordt aan de traditionele Italiaanse roots. Er staan productinnovaties op de rol die binnen het nieuwe concept worden geïntroduceerd.

Volgens Dick van der Lecq, ceo DDB Unlimited is het merk authentieker dan mensen denken. 'Bertolli is een iconisch merk, opgericht in Lucca in 1865, dat veel authentieker is dan men soms denkt. Daar gaan we met de nieuwe campagne verandering in brengen.' 

Grootse plannen

Begin dit jaar nam het Nederlandse Enrico-Glasbest het Bertolli portfolio over van Unilever. Aleks Fiege, Directeur Marketing & NPD over de keuze voor DDB Unlimited en de toekomst plannen van het merk: 'We hebben grote ambities met Bertolli en DDB Unlimited heeft ons overtuigd met een ambitieus, strategisch en creatief sterk voorstel.'

Het is de bedoeling dat de eerste nieuwe campagne-uitingen in het vierde kwartaal van dit jaar zullen verschijnen. De olijfolie en margarines vallen buiten de scope van deze campagne.

Lees ook: 

Unilever verkoopt pastasauzen Bertolli aan Enrico-Glasbest
Aleks Fiege (Bertolli): ‘We moeten terug naar de roots van het merk’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in