Overslaan en naar de inhoud gaan

Stichting het Gehandicapte Kind naar All Response Media

Het bureau is verantwoordelijk voor de planning, inkoop, optimalisatie en executie van de nieuwe tv-campagne.
Gehandicapte kind
Gehandicapte kind

All Response Media gaat aan de slag voor de Stichting het Gehandicapte Kind (voorheen NSGK). Het bureau is verantwoordelijk voor de planning, inkoop, optimalisatie en executie van de tv-campagne die vandaag van start gaat. De campagne is te zien op verschillende zenders van Ster, AdAlliance en Bionic  Media (dat zenders als Cartoon Network en ONS in het portfolio heeft).

related partner content for mobile comes here

De campagne vertelt het verhaal van de achtjarige Jayden die door een handicap in een rolstoel zit. Met zijn handicap heeft hij leren leven, maar waar hij niet aan kan wennen is dat hij altijd alleen moet spelen. Jayden wil heel graag een vriendje om mee te spelen.

In de commercial is een oproep om donateur te worden en daarmee het werk van het Gehandicapte Kind te steunen. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in