Overslaan en naar de inhoud gaan

Zigt breidt team uit en benoemt vier directors

Zigt breidt het team uit met vier nieuwe medewerkers.
Zigt directors
Met de klok mee: Christiaan van Dijk, Tim de Vrind, Marco Kicken en Raymond Bloem
Zigt directors
Met de klok mee: Christiaan van Dijk, Tim de Vrind, Marco Kicken en Raymond Bloem

Zigt breidt het team uit met vier nieuwe medewerkers.

related partner content for mobile comes here

Tim de Vrind is begonnen als performance marketing director. Met meer dan achttien jaar ervaring in online marketing, online media en e-commerce aan zowel klant- als bureauziide, gaat hij de performance marketing dienstverlening verder optimaliseren. Tim werkte onder meer aan klantzijde voor SNS Bank, vliegwinkel.nl, Allsecur/Allianz Direct en TUI en aan bureauzijde bij OMD en GroupM.

Marco Kicken is begonnen als digital strategy director. Hij heeft hiervoor diverse (digitale) rollen bekleed bij onder andere Holland Casino, De Lotto, G-Star en DPG Media.

Raymond Bloem wordt als creative director binnen het dienstencluster ‘creation & development’ verantwoordelijk voor de creatieve output. Hij werkte eerder als artdirector bij onder meer Saatchi & Saatchi en Responsive/Lintas en de afgelopen jaren zelfstandig voor merken als NBTC Holland Marketing, Nationale-Nederlanden, NH Hotels en VacanceSelect. Als artdirector werkte Bloem bij Saatchi & Saatchi, EuroRSCG, Nieuwe Oogst en Responsive/Lintas.

Christiaan van Dijk is begonnen als business development director. Hiervoor heeft hij vier jaar gewerkt bij Vizeum /dentsu als group client director. Daarvoor was hij actief in diverse rollen bij online bedrijven als Greetz, Albelli en Emesa/Vakantieveilingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in