Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat roept vrouwen op: let’s make up for last year

Vanaf zaterdag 26 juni mochten de mondkapjes af - en dus kan de lippenstift weer op, vindt Kruidvat.
Kruidvat
Kruidvat

De mondkapjes mogen weer bijna overal af. Die mond en die glimlach mogen dus eindelijk weer gezien worden, zegt Kruidvat. Daarom roept de drogisterijketen met #letsmakeupforlastyear alle Nederlandse vrouwen op om die 'mooiste gelippenstifte glimlach' weer te tonen. De campagne werd ontwikkeld in samenwerking met DDB Unlimited/Eigen Fabrikaat. Uiteraard met Lies, sinds maart het nieuwe gezicht van Kruidvat.

related partner content for mobile comes here

Corona zorgde ervoor dat we veel minder de deur uit gingen. Dat zorgde ervoor dat de verkoop van cosmetica flink daalde. Nu veel coronamaatregelen zijn opgeheven, blijkt uit data van Kruidvat dat de verkoop weer stijgt – behalve die van lippenstift. De reden volgens Kruidvat? De mondkapjes. Maar nu de mondkapjesplicht grotendeels is komen te vervallen, 'mag eindelijk die lippenstift weer op'.   De campagne is vanaf 26 juni te zien in onder meer digital out of home, social, radio en TV.

(Tekst loopt door onder de video)

Met een tweede campagne spring de drogisterij in op de wens van alle Nederlanders om er ouderwets weer op uit te gaan. 'We zetten een tandje bij, we doen er nog een schepje bovenop. Dit wordt niet zomaar een topzomer, maar een Over de Topzomer! We hebben ’t verdiend!', is de boodschap van de drogist in de nieuwe commercial.

Daarin is te zien hoe Lies als alleenstaande moeder op vakantie gaat naar Italië. Eenmaal aangekomen moet de tent worden opgezet, maar rennen de kinderen weg en staat Lies er alleen voor. Twee Italianen brengen haar op een idee. Want waarom zou ze het zelf doen als ze hulp kan krijgen? 

Lees ookChaotische Lies is het nieuwe gezicht van Kruidvat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in