Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands Merkgoed investeert in scale-up Stoov

De investeerder ziet kansen voor de ontwikkelaar van design draadloze warmtekussens.
Warmtekussen
Warmtekussen
© Stoov
Warmtekussen
Warmtekussen
© Stoov

Nederlands Merkgoed (NMG), de investeerder die zich richt op versnelde groei van onderscheidende consumentenmerken, participeert in het Nederlandse merk Stoov, ontwikkelaar van ‘design’ draadloze warmtekussens en -dekens. Het doel is om de internationale groei van het merk verder te versnellen.

related partner content for mobile comes here

Stoov ontwikkelt en verkoopt via een direct to consumer businessmodel oplaadbare warmtekussens en -dekens voor binnen en buiten. NMG: ‘Als grondlegger van design warmtekussens groeit Stoov sterk. Het merk heeft inmiddels een leidende positie opgebouwd in West-Europa. Er liggen talrijke kansen, zeker nu terrasverwarmers en heaters meer en meer ter discussie staan.’ De duurzame gedachte achter het kussen is dat je jezelf verwarmt, in plaats van de lucht.

Jochem Schouten van NMG stelt vast dat Stoov naast bedrijven als Passa Sports (onder andere TennisDirect), Nomad, Ranja en BenBits, een mooie aanwinst is. ‘Deze participatie past perfect binnen onze strategie, waarbij we ons richten op kansrijke bedrijven in leisure en food met gezonde of duurzame proposities.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in