Nederlands Merkgoed investeert in scale-up Stoov
Nederlands Merkgoed (NMG), de investeerder die zich richt op versnelde groei van onderscheidende consumentenmerken, participeert in het Nederlandse merk Stoov, ontwikkelaar van ‘design’ draadloze warmtekussens en -dekens. Het doel is om de internationale groei van het merk verder te versnellen.
Stoov ontwikkelt en verkoopt via een direct to consumer businessmodel oplaadbare warmtekussens en -dekens voor binnen en buiten. NMG: ‘Als grondlegger van design warmtekussens groeit Stoov sterk. Het merk heeft inmiddels een leidende positie opgebouwd in West-Europa. Er liggen talrijke kansen, zeker nu terrasverwarmers en heaters meer en meer ter discussie staan.’ De duurzame gedachte achter het kussen is dat je jezelf verwarmt, in plaats van de lucht.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaJochem Schouten van NMG stelt vast dat Stoov naast bedrijven als Passa Sports (onder andere TennisDirect), Nomad, Ranja en BenBits, een mooie aanwinst is. ‘Deze participatie past perfect binnen onze strategie, waarbij we ons richten op kansrijke bedrijven in leisure en food met gezonde of duurzame proposities.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid