Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Trotse en ambitieuze mensen staan centraal in nieuwe merkstrategie Yacht’

HR-dienstverlener Yacht lanceert ‘Pushing Horizons’, een nieuwe merkstrategie en campagne.

Yacht, (onderdeel van Randstad), de HR-dienstverlener die zich richt op hoogopgeleide professionals, lanceert ‘Pushing Horizons’. Dat is volgens Yacht niet alleen een campagne, maar een heel nieuwe merkstrategie. Volgens Yvette Ruts-Wolters, directeur marketing & communicatie van Yacht, richt het merk zich op professionals met een ambitieuze en zelfbewuste aanpak. De bedoeling is dat de campagne kracht, professionaliteit en verbinding uitstraalt.

related partner content for mobile comes here

Voor Yacht is deze grootschalige campagne de eerste keer in lange tijd dat het merk zich zo nadrukkelijk en breed profileert. De groeiambities zijn naar zeggen van Ruts dan ook enorm. ‘Met deze campagne willen we professionals en organisaties nieuwsgierig maken naar Yacht, naar onze uitdagende opdrachten, oplossingen, netwerk en opleidingsprogramma’s.’ De campagne wordt uitgerold op radio in out of home en online.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in