Overslaan en naar de inhoud gaan

Colette Cloosterman-Van Eerd (Jumbo): ‘Als het nodig is, dan pakken we een nachtje door’

Jumbo groeide harder dan de rest in coronajaar 2020. Het geheim? ‘We waren een goede buur.’
Colette Cloosterman-Van Eerd
Colette Cloosterman-Van Eerd
© Foto: Jumbo
Colette Cloosterman-Van Eerd
Colette Cloosterman-Van Eerd
© Foto: Jumbo

Als je vanaf de A2 afslaat richting Veghel kom je langs de Zuid-Willemsvaart te rijden, een kanaal dat helemaal tot Belgisch Limburg loopt en altijd al veel bedrijvigheid aantrok. In de laatste decaden blijkt uit de toegenomen bedrijfsbebouwing en infrastructuur steeds duidelijker: hier wordt keihard gewerkt. Als je het enorme distributiecentrum van Jumbo – aan je linkerhand – passeert, rijd je nog een paar minuten verder om het hoofdkantoor te bereiken. Het hoofdkantoor van waaruit het familiebedrijf in pak ‘m beet 12 jaar door slimme overnames uitgroeide van een bescheiden supermarktketen, tot de runner-up die Jumbo nu is. Ruim 700 winkels in Nederland (inclusief 12 ‘City’-filialen en 8 foodconceptstores onder de naam ‘Jumbo Foodmarkt’). In België heeft de keten ook al een teen in het water (8 winkels).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in