Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie winnaars RA*W Street Heart voor jong creatief talent

De beste en meest creatieve designs zijn deze maand op alle 2.300 DOOH schermen van Exterion Media te zien.
RAW street Heart winnaars
RAW street Heart winnaars

Madison Arias is de winnaar van Streat Heart, de (gratis) Digital Out-of-Home (DOOH) challenge voor jong creatief talent die RA*W en Exterion Media in juni organiseerden. De tweede plek gaat naar Thomas Smit, nummer drie is Kevin Rooi. 

related partner content for mobile comes here

Tijdens de lockdown was het voor jonge creatieven een stuk lastiger om hun werk en talent te laten zien. Daarom riep RA*W iedereen onder de 30 jaar op om creatief werk in te sturen en zo de straten met kleuren met liefde, vreugde, euforie en positiviteit te vullen.

De beste en meest creatieve designs zijn een maand lang op alle 2.300 DOOH schermen van Exterion Media te zien.

De jury van vijf bestond uit Frank de Ruwe (Street artist Frankey), Gyor Moore (Freelance Design Activist), Vincent Saphtu (Design Director bij HERC), Kim
Nieuwenhuijs-Griffioen (Creative Director, Code d’Azur) en Dave Janssen (Creative Concepts Manager bij Exterion Media).

Madison Arias
Het winnende werk van Madison Arias

1e prijs

Arias over haar winnende uiting: 'De artwork is gemaakt tijdens de lockdown en een aanmoediging om lief te hebben en goed op jezelf te letten in dit moeilijke jaar. Het vertegenwoordigt ook de vreugde die ik had toen ik de mogelijkheid kreeg om terug te keren naar Italië om mijn ouders en vrienden te bezoeken.'

Smit
2e prijs: Thomas Smit

2e prijs

Smit: ‘Met deze uiting wil ik het gevoel opwekken van blijdschap en ook al is het maar heel even... toch even weg te dromen naar een wereld vol met nieuwe belevenissen.’

Kevin Rooi
3e prijs: Kevin Rooi

3e prijs

Kevin Rooi: Alegria betekent blijdschap in Papiamento. Mijn Antilliaanse familie gebruikte dit woord altijd tijdens feestjes, bij vrienden en familiebijeenkomsten. Dit werk brengt mensen ook samen en moet langdurende herinneringen creëren. Maar ook hoop ik dat het culturen samenbrengt.'

De drie winnende creaties zijn deze hele maand juli te zien op het digitale netwerk van Exterion Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in