Eigen Fabrikaat wordt DDB Retail
De naamswijziging moet de propositie van de retail-tak versterken, zegt Karina Buitenhuis.

De afgelopen zomercampagne van Kruidvat, van de hand van Eigen Fabrikaat.

De afgelopen zomercampagne van Kruidvat, van de hand van Eigen Fabrikaat.
Eigen Fabrikaat, de retail-tak van DDB Amsterdam, gaat vanaf vandaag verder als DDB Retail.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Eigen Fabrikaat werkt al jarenlang als aparte divisie binnen het Amsterdamse reclamebureau op klanten als Kruidvat en meer recent Veilig Verkeer Nederland. Met de naamswijziging in DDB Retail worden nu alle merk- en retailactiviteiten in één huis gebundeld, zegt Karina Buitenhuis, managing partner van DDB Retail.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondDit moet bovendien in- en extern meer duidelijkheid geven en de propositie van DDB Retail versterken, aldus Buitenhuis.
Bij DDB Amsterdam werken zo'n 85 mensen, waarvan 25 bij DDB Retail.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid