Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureaus moeten context overzien terwijl CMO’s verbinding leggen

CMO Report Interview IV | Via ziet consolidatie en specialismen toenemen bij bureaus, in-housing aan klantzijde .
Gijs de Bruijn - Via Nederland
Gijs de Bruijn - Via Nederland
Gijs de Bruijn - Via Nederland
Gijs de Bruijn - Via Nederland

Het reclamebureau van vandaag hoeft misschien niet van alle markten thuis te zijn, maar liefst wel van veel. CMO’s zijn het meest op zoek naar creativiteit gevolgd door partnership (‘sparringpartner’ ook), technologische skills en kennis van merk- en mediastrategie. Ook zijn data driven bureaus gewild en verlangen aardig wat CMO’s de nodige – diepe - marktkennis van hun bureau.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in