Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau The Fresh Pool: 'Dé 50-plusser bestaat helemaal niet'

Olivier Koning en Paul de Kock van Leeuwen willen de 'heersende vooroordelen' rondom senioren ontkrachten.
the fresh pool
Olivier Kong (l) en Paul de Kock van Leeuwen (door Dick van der Lecq)
the fresh pool
Olivier Kong (l) en Paul de Kock van Leeuwen (door Dick van der Lecq)

Olivier Koning en Paul de Kock van Leeuwen lanceren The Fresh Pool. Het bureau wil met onderzoek, strategie en creatie de '50+ doelgroep' voor merken zien te bereiken. Het uiteindelijke doel is om een 'inclusievere marketingomgeving' te creëren, aldus de oprichters.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in