Overslaan en naar de inhoud gaan

Belgisch bureau Happiness wordt lead-agency voor Marktplaats

Het werkt samen met het nieuwe Nederlandse bureau Higuita van ex-Happiness creative director Niek Eijsbouts.
Karen Corrigan, de ceo van Happiness, en Niek Eijsbouts van Higuita
Karen Corrigan, de ceo van Happiness, en Niek Eijsbouts van Higuita
Karen Corrigan, de ceo van Happiness, en Niek Eijsbouts van Higuita
Karen Corrigan, de ceo van Happiness, en Niek Eijsbouts van Higuita

De moedermaatschappij van Marktplaats, de EBay Classifieds Group Benelux, is tot deze keuze gekomen na een marktverkenning.

Happiness werkt al sinds 2013 voor 2dehands.be, de Belgische tegenhanger van Marktplaats. Het behaalde daar met de campagne ‘Het leven staat nooit stil’ in 2017 een Gouden Effie. Nu krijgt het naast 2dehands.be ook Marktplaats onder zijn hoede.

Mijlpaal en ecosysteem

Karen Corrigan, de ceo van Happiness, noemt het Marktplaats-account een mijlpaal, ook omdat Happiness nu de Nederlandse markt betreedt. Corrigan : ‘We waren dat al lang van plan, maar onze visie is duidelijk: we verspreiden Happiness enkel als er ook business is.’

Happiness stelt voor Markplaats een zogenoemd ecosysteem uit de grond te hebben gestampt. The Good. Het werkt voor de Nederlandse markt samen met het creatief-strategische bureau Higuita, van onder anderen Jorn de Geus en Niek Eijsbouts, dat in oktober vorig jaar werd opgericht.

Eijsbouts was van 2012 tot 2015 al creatief directeur bij Happiness. Daarna werkte hij voor SuperHeroes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in