Overslaan en naar de inhoud gaan

Sos kinderdorpen kiest And Now This als creatief partner

Het bureau ontwikkelt een 360 campagne om de merkbekendheid te vergroten.
Kinderdorpen en Now This
Kinderdorpen en Now This

SOS Kinderdorpen heeft brand building agency And Now This gekozen om de organisatie te helpen met het vergroten van de merkbekendheid. De organisatie wil haar positie in de Nederlandse markt verstevigen en gaat met And Now This een samenwerking aan om deze transitie te maken. Het bureau is begonnen met de ontwikkeling van een landelijke merkcampagne die later dit jaar van start zal gaan.

related partner content for mobile comes here

Door de huidige wereldwijde crises staan families onder druk en is hulp meer dan ooit nodig, zegt SOS Kinderdorpen. Om die reden wil de organisatie haar top-of-mind bekendheid vergroten om zo meer fondsen te kunnen werven. In samenwerking met strateeg Marc Oosterhout heeft de organisatie haar positionering en merkstrategie aangescherpt. And Now This ontwikkelt als eerste wapenfeit een multimediale campagne die later dit jaar gelanceerd wordt.

Merkbekendheid

'We zijn inmiddels in meer dan 135 landen actief en daarmee een van de grootste ontwikkelingsorganisaties. Toch weten veel mensen niet precies wat wij doen. Met And Now This als creatief partner zetten we nu een nieuwe stap om onze merkbekendheid te vergroten', zegt Maarten Nederkoorn, Manager Fondsenwerving SOS Kinderdorpen.

Paul Bakker, Co-founder And Now This: 'We gaan straks van start met een merkcampagne om een duidelijke positie te claimen in het goede-doelen-landschap. We willen mensen raken met het verhaal van SOS om vervolgens consumenten en organisaties te bewegen om te doneren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in