Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeeman stunt op Fashion Week

Zeeman heeft afgelopen zaterdag op de Amsterdam Fashion Week gestunt met een show van het undercover merk Frank. Reclamebureau Coz bedacht…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen zaterdag zou het nieuwe modemerk Frank zijn eerste collectie tonen. Omdat niemand precies wist wie achter het merk zat waren de verwachtingen hooggespannen. Na de drukbezochte show kwam Zeeman als afzender in beeld. De retailer wilde met de stunt laten zien dat goede kleding en textiel niet duur hoeft te zijn.

related partner content for mobile comes here

In onderstaande film is te zien wat zich afgelopen zaterdag afspeelde:

Het merk Frank is vernoemd naar de ontwerper: de Zwitser Frank Kungl. Zes van zijn ontwerpen zullen daadwerkelijk worden verkocht door Zeeman. Op de site frankfashion.nl staat bovendien te lezen dat vanaf september ook ondermode ontworpen door Bas Kosters wordt verkocht in de winkels. Zeeman goes H&M dus.

Overigens doet de Zeeman-stunt denken aan wat Ikea en TBWA\Neboko in 2006 op de Woonbeurs deden. Onder de naam D-Project werd toen een stand op de Woonbeurs ingericht om aan te tonen dat design niet duur hoeft te zijn. Met de actie werden verschillende prijzen in de wacht gesleept.

>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in