Zeeman stunt op Fashion Week
Afgelopen zaterdag zou het nieuwe modemerk Frank zijn eerste collectie tonen. Omdat niemand precies wist wie achter het merk zat waren de verwachtingen hooggespannen. Na de drukbezochte show kwam Zeeman als afzender in beeld. De retailer wilde met de stunt laten zien dat goede kleding en textiel niet duur hoeft te zijn.
In onderstaande film is te zien wat zich afgelopen zaterdag afspeelde:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHet merk Frank is vernoemd naar de ontwerper: de Zwitser Frank Kungl. Zes van zijn ontwerpen zullen daadwerkelijk worden verkocht door Zeeman. Op de site frankfashion.nl staat bovendien te lezen dat vanaf september ook ondermode ontworpen door Bas Kosters wordt verkocht in de winkels. Zeeman goes H&M dus.
Overigens doet de Zeeman-stunt denken aan wat Ikea en TBWA\Neboko in 2006 op de Woonbeurs deden. Onder de naam D-Project werd toen een stand op de Woonbeurs ingericht om aan te tonen dat design niet duur hoeft te zijn. Met de actie werden verschillende prijzen in de wacht gesleept.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid