Malmberg start met webcare
Het doel: docenten en schoolmanagers optimaal ondersteunen bij de dagelijkse lespraktijk.
Het webcare-team is onderdeel van de afdeling klantenservice van Malmberg, en bestaat uit vijf medewerkers en een teamleider. Het team is dagelijks actief op internet via Twitter (@Malmberghelpt), Facebook en Hyves en educatieve fora. De leden van het team geven informatie, beantwoorden vragen en lossen individuele problemen op. Het team reageert hierbij namens Malmberg.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisRonald Philipsen, marketingmanager Malmberg: ´De druk op docenten en schoolmanagers neemt toe. Scholen hebben een zware taak als het gaat om het aanbieden van goed onderwijs. Door ze zoveel mogelijk ondersteuning te bieden, waar dat maar kan, proberen we docenten en schoolmanagers te ontlasten. Zo kunnen ze zich focussen om het lesgeven en het behalen van optimale leerresultaten.´
De webcare-ondersteuning varieert van iemand op weg helpen bij de zoektocht naar een nieuwe methode tot het helpen van een leerling die vastloopt bij het maken van zijn huiswerk. ´Daar waar Malmberg écht toegevoegde waarde kan bieden, helpen we. De reacties zijn enorm positief. Iemand die een vraag of probleem kenbaar maakt op internet verwacht namelijk niet per definitie een reactie van Malmberg. Die pro-actieve rol van Malmberg wordt erg gewaardeerd en ook ervaren als gemak´, aldus Ronald Philipsen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid