Overslaan en naar de inhoud gaan

Malmberg start met webcare

Sinds enkele weken is er bij uitgeverij Malmberg een webcare-team actief: een speciaal team dat zich bezighoudt met het actief opsporen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het doel: docenten en schoolmanagers optimaal ondersteunen bij de dagelijkse lespraktijk.

related partner content for mobile comes here

Het webcare-team is onderdeel van de afdeling klantenservice van Malmberg, en bestaat uit vijf medewerkers en een teamleider. Het team is dagelijks actief op internet via Twitter (), Facebook en Hyves en educatieve fora. De leden van het team geven informatie, beantwoorden vragen en lossen individuele problemen op. Het team reageert hierbij namens Malmberg.

Ronald Philipsen, marketingmanager Malmberg: ´De druk op docenten en schoolmanagers neemt toe. Scholen hebben een zware taak als het gaat om het aanbieden van goed onderwijs. Door ze zoveel mogelijk ondersteuning te bieden, waar dat maar kan, proberen we docenten en schoolmanagers te ontlasten. Zo kunnen ze zich focussen om het lesgeven en het behalen van optimale leerresultaten.´

De webcare-ondersteuning varieert van iemand op weg helpen bij de zoektocht naar een nieuwe methode tot het helpen van een leerling die vastloopt bij het maken van zijn huiswerk. ´Daar waar Malmberg écht toegevoegde waarde kan bieden, helpen we. De reacties zijn enorm positief. Iemand die een vraag of probleem kenbaar maakt op internet verwacht namelijk niet per definitie een reactie van Malmberg. Die pro-actieve rol van Malmberg wordt erg gewaardeerd en ook ervaren als gemak´, aldus Ronald Philipsen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in