Overslaan en naar de inhoud gaan

Inbraak Dierenpark Emmen blijkt marketingstunt

De inbraak die deze week zou zijn gepleegd in het Dierenpark Emmen, blijkt een marketingstunt van de dierentuin waaraan de Drentse politie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dierenpark Emmen bracht donderdag het bericht naar buiten van een inbraak door twee mannen. Die zouden rond half vijf in de ochtend door de politie zijn opgepakt. Vrijdag bleek dat het om een verkoopstunt gaat om dierentuinbezoekers te verleiden een abonnement te nemen.

'Er waren geen inbrekers. Wij hebben het verhaal verzonnen als aanleiding voor een extra activiteit deze zomer', zegt een woordvoerder van de dierentuin. De politie was vooraf op de hoogte gebracht. 'Iedereen met vragen over de inbraak werd door de politie naar ons doorverwezen.'

De noordelijke media, die alle hebben bericht over de inbraak, reageren gepikeerd. Ze begrijpen niet waarom de politie aan de 'stunt' heeft meegewerkt.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in