Overslaan en naar de inhoud gaan

Zalando organiseert gigantisch lifestyle-evenement in Berlijn

De eerste editie van de 'Bread & Butter by Zalando' zal plaatsvinden in het eerste weekend van september in de Arena Berlin.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Online modewinkel Zalando organiseert van 2 tot 4 september voor de eerste keer een consumentenevenement onder de naam . Plaats van handeling is de Arena Berlin, een bekende evenementenlocatie in de stad.

related partner content for mobile comes here

Zalando zegt in een toelichting: &;Tot nu toe waren de modevakbeurzen exclusief toegankelijk voor een gelimiteerd aantal vakmensen. Wij openen de modewereld door van de Bread & Butter by Zalando een consumentenevenement te maken. Hierdoor bieden we iedereen die geïnteresseerd is in mode en muziek een markant lifestyle event.&;
 
Het driedaagse evenement wordt volgens Zalando een expositie van de laatste innovaties op modegebied, met interactieve modeshows, concerten en een conferentie waar experts met elkaar in debat zullen gaan over de digitale toekomst van de mode.
 
Het thema is “Bread & Butter NOW”. Dit motto moet het experimentele karakter van het evenement benadrukken. Zalando zegt dat alle belevingen en ervaringen direct gedeeld kunnen worden, en dat de meeste producten direct verkrijgbaar zijn. &;Door verschillende manieren van digitization willen we alle content van de Bread & Butter direct beschikbaar maken buiten de muren van het evenement.&; Toegangskaarten zullen verkrijgbaar zijn wanneer het evenement nadert.

Quotes

David Schneider, Lid van de Management Board: &;We zijn er sterk van overtuigd dat Berlin in de toekomst een centrum van de mode zal zijn. Met dit sterke consumentenevenement hebben we iets nieuws neergezet dat inspirerend is voor Berlijn en voor de modeindustrie. We brengen onze consumenten en merken met elkaar in contact en maken het voor iedereen mogelijk om deel te nemen aan de Bread & Butter – online en offline – en zo het beste van de mode in de digitale wereld kunnen ervaren.&;

Carsten Hendrich, Vice President Brand Marketing: &;Met het thema “NOW” willen we een ervaring creëren die sociale interactie triggert en mensen in dit digitale tijdperk in staat stelt om direct met hun favoriete merken contact te maken. De producten en de innovaties die worden gepresenteerd op de Bread & Butter vertegenwoordigen de laatste trends op het gebied van digitale innovaties NU. We willen de mode een nieuw type podium geven en er een fantastische online en offline consumentenervaring van maken.&;


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in