Overslaan en naar de inhoud gaan

Ronald van der Aart en Michiel van Schooten beginnen Roger’s Communication

Bureau moet inventieve oplossingen bieden, offline, digitaal, social en inbound
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ronald van der Aart (RepMen, ex-UPC) en Michiel van Schooten (Start Making Sense!, ex-RAPP) zijn de eerste week van januari samen een nieuw communicatiebureau begonnen. Roger’s Communication is een cross-over boutique agency op het snijvlak van advertising, sponsoring en PR. Met hun nieuwe bureau willen beiden inventieve communicatieoplossingen bieden, zowel offline als digital, social en inbound.

related partner content for mobile comes here

Ronald van der Aart en Michiel van Schooten kennen elkaar twintig jaar. Van der Aart: &; De afgelopen twee jaar pakten we steeds vaker samen nieuwe klanten en projecten aan. Opnieuw werd ons duidelijk dat we elkaar strategisch, creatief en zakelijk uitstekend aanvullen.&; Hij noemt de fusie &;een logische, maar zeer bewuste stap&;.

Het werkveld van Roger’s Communication is breed, aldus Van Schooten. &;Strategie, creatie èn executie. Tussen corporate communicatie en marketingcommunicatie, juist omdat die scheidslijn steeds verder vervaagt.&;

Roger’s Communication is gevestigd in Amsterdam en gaat van start met o.a. optiekketen Hans Anders, sportmerk Under Armour, Nederlandse Staatsloterij en R&G Global Consultants als launching customers.

Ronald van der Aart (1967) was sinds 2009 managing consultant van RepMen, gespecialiseerd in online reputatiemanagement. Hij geeft regelematig zijn professionele mening over communicatiekwesties op communicatieonline.nl .

Michiel van Schooten (1971) was de laatste 6 jaar founder en eigenaar van communicatieadviesbureau Start Making Sense!. Daarvoor werkte hij enkele jaren als strategy director voor RAPP. Hij begon zijn carrière als producer bij het NPS tv-programma NOVA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in