Overslaan en naar de inhoud gaan

Booking.com zet goede voornemens om in stimulerende reisbestemmingen

De campagne werd ontwikkeld door Wieden+Kennedy Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Afgelopen zomer lanceerde  de ;Wing It&; voor .

related partner content for mobile comes here

Volgens de reisorganisatie zijn de meeste voornemens saai, voorspelbaar en gedoemd te mislukken. Met de nieuwe campagne lanceert Booking.com de &;&;, waarmee consumenten hun voornemens om kunnen zetten in een vakantie. Als stok achter de deur én &;toekomstige beloning&; voor het volbrengen van het voornemen in 2016.

Op de  kunnen consumenten hun voornemen intypen en krijgen ze een passende reissuggestie aangeboden. Wanneer iemand bijvoorbeeld het voornemen heeft om flink af te vallen, zal deze naar alle waarschijnlijkheid een &;warme&; vakantiesuggestie krijgen waar diegene zijn of haar &;nieuwe lijf&; kan showen. 

De online tool werd Wieden+Kennedy geproduceerd in samenwerking met het Amerikaanse productiebureau, .

‘Wetende dat de jaarwisseling het moment is om nieuwe voornemens vast te stellen, wilden wij mensen aanmoedigen hun voornemens vol te houden met de coolste reisbestemmingen&;, aldus , chief marketing officer bij Booking.com. ‘Met de Resolution Translator gebruiken we de kracht van techniek om mensen aan te moedigen en meer van de wereld te laten ontdekken.&;

De campagne wordt ondersteund met een filmische commercial, die vanaf 5 januari te zien zal zijn op de Amerikaanse en Britse televisie en het YouTube-kanaal van Booking.com.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
BOOKING.COM
Chief Marketing Officer Pepijn Rijvers
Head of Brand Manuel Douchez
Brand Communications Director Andrew Smith
Digital Brand Director Ash Choudhury
Senior Brand Comms Manager Diana Marcela Agudelo Hernandez
Senior Digital Brand Manager Luis Ortiz
Brand Specialist Robert Schreuders
Media Planning Director Anoeska Van Leeuwen
Media Planner Kelly Lee
Media Specialist Marie Lootvoet
Head of Social Media Julian Poole

WIEDEN+KENNEDY AMSTERDAM
Executive Creative Director Mark Bernath & Eric Quennoy
Creative Director Genevieve Hoey & Sean Condon
Art Director Jeffrey Lam
Copywriter David Neevel
Head of Broadcast Production Joe Togneri
Director of Interactive Production Kelsie van Deman
Broadcast Producer Chayenne de Witte
Interactive Producer Matthew Ravenhall
Strategic Planner Emma Wiseman
Communications Planner Josh Chang
Group Account Director Blake Harrop
Account Director Aitziber Izurrategui
Account Manager Caroline-Melody Meyer
Head of Design Joe Burrin
Designer Thomas Payne
Project Manager Jackie Barbour, Stacey Pruden
Business Affairs Emilie Douque

FILM PRODUCTION
PRODUCTION COMPANY BRENNINKMEIJER & ISAACS
Director Camille Herren
Director of Photography Marc de Meijer
Producer Yvonne Knook
Executive Producer Jelani Isaacs
EDITING COMPANY W+K AMSTERDAM
Editor Quentin van den Bossche
AUDIO POST WAVE AMSTERDAM
Sound Designer/Mixer
Studio Producers Alex Nicholls-Lee Mirjam Gevers / Ben Tomlin
MUSIC
Artist / Title Epic Hunger Resolutions
Music Company Amp.Amsterdam
POST PRODUCTION GLASSWORKS AMSTERDAM
Flame Lead Morten Vinther
Flame Kyle Obley
Flame assist Hugo Rodriquez
Grading Matt Hare
Producer Jane Bakx

INTERACTIVE PRODUCTION
Production Company Stinkdigital

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in