Overslaan en naar de inhoud gaan

Aan de slag met Customer Experience?

Customer experience, klantbeleving, customer journey mapping, waarde leveren voor de klant..... u hebt het allemaal voorbij zien komen…
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Start in 2016 met uw eigen customer experience plan van aanpak voor uw organisatie en zet nu de eerste stap. Schrijf u vandaag nog in voor de postdoctorale opleiding Customer Experience en leer stapsgewijs in een periode van 4 maanden hoe u een intentionele, gedifferentieerde en waardevolle klantbeleving kunt bieden. Altijd en overal.

Leer het verschil te maken ten opzichte van uw concurrent want goede producten en diensten zijn inmiddels een commodity. Dat is onvoldoende om u als bedrijf mee te onderscheiden. Om aanbevelers te creëren moet u in kunnen spelen op de emotionele beleving: &;share of mind’ leidt tot &;share of wallet&;.

Ook in januari 2016 start Beeckestijn Business School weer met de postdoctorale opleiding Customer Experience & Multichannel Management. Meer weten? Neem op met Beeckestijn Business School, kijk op de, of .

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in