Overslaan en naar de inhoud gaan

Beeckestijn & Managementboek: Masterclassreeks Marketing 3.0

Beeckestijn Business School organiseert samen met Managementboek dit najaar de actuele masterclassreeks ‘Marketing 3.0’.
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

5 Experts van formaat reiken u in 5 inspirerende en praktijkgerichte masterclasses de kennis en tools aan die u nodig heeft om als marketeer succesvol te blijven. De eerste masterclass uit de reeks start op 9 oktober 2014. De volgende 5 experts verzorgen de masterclasses:

- Steven van Belleghem over de human touch in marketing
- Patrick Petersen over een succesvolle contentstrategie
- Jaap Favier over de echte waarde van sociale media
- Herman Toch over marketing in het nieuwe tijdperk
- Eric van Arendonk over de mogelijkheden van neuromarketing

Deze masterclassreeks richt zich op de nieuwste inzichten en instrumenten op het vlak van marketing. In vijf masterclasses brengen wij theorie en praktijk bij elkaar en leert u welke stappen u kunt zetten om te werken aan uw capaciteiten als marketeer in een tijd waarin met name de technologische ontwikkelingen zich blijkbaar steeds blijven opstapelen.

Deze masterclasses staan door de samenstelling van het programma en de keuze van de docenten garant voor actuele kennisuitwisseling en een zeer gerichte vakinspiratie op hoog niveau.

Programma

Masterclass 1: donderdag 9 oktober 2014
When digital becomes human - Steven van Belleghem

Masterclass 2: donderdag 30 oktober 2014
Contenstrategie & Storytelling - Patrick Petersen

Masterclass 3: donderdag 13 november 2014
Verhoog uw social marketing rendement - Jaap Favier

Masterclass 4: donderdag 27 november 2014
Marketing in het nieuwe tijdperk - Herman Toch

Masterclass 5: donderdag 11 december 2014
Neuromarketing - Eric van Arendonk

Elke masterclass start om 13.30 uur. Vanaf 13.00 uur verzorgen wij telkens een lunch voor alle deelnemers. Na afloop van de afsluitende masterclass is er een netwerkborrel.

Deelnamekosten
De deelnamekosten voor deze masterclassreeks bedragen € 1.395,- (excl. btw) per persoon, inclusief het boekenpakket t.w.v. € 154,43, al uw consumpties, lunches en de afsluitende netwerkborrel. . Bij inschrijving vóór 8 september a.s. ontvangt u bovendien het met 10 vakboeken van o.a. Philip Kotler helemaal gratis!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in