McDonald's lanceert smakelijke productcommercial
TBWA\Neboko tekent voor de realisering van de campagne.


McDonald's brengt in het nieuwe jaar een aantal van zijn kernproducten onder de aandacht 'met een twist'. De Quarter Pounder, McChicken en Filet-O-Fish worden tijdelijk beschikbaar in een extra rijke variant. De burgers behouden hun recept, maar worden belegd met extra sla, kaas, tomaat en bij de McChicken komt ook extra bacon.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de nieuwe commercial krijgen de burgers letterlijk een smakelijke twist.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagnefilm is sinds 5 januari online en op televisie te zien.
McDonald's Royal
Credits
McDonald's: Menno van der Hoeven en Mathilde van Dijk
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productiemaatschappij: Hobby Films
Regisseur: Jonas Odell
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid