Overslaan en naar de inhoud gaan

John Cleese is toe aan een brilletje in nieuwe Specsavers-commercial

Na 36 jaar keert Basil Fawlty terug op het scherm.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

al in het nieuwe jaar een commercial te presenteren met een hoofdrol voor de Britse acteur.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe commercial van de internationale retailketen krijgt de hoteleigenaar het aan de stok met de automatische voice control van zijn auto. De scene is gebaseerd op een fragment uit de beginjaren van de serie Fawlty Towers en is volgens Specsavers daardoor ‘een feest van herkenning’.

De commercial is sinds 4 januari te zien op televisie en online.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Behind the scenes:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Project: Fawlty Car
Client: Specsavers, Richard Holmes (Marketing Director)
Creative Agency: Specsavers Creative
Creative Director: Graham Daldry
Creative Team:  Graham Daldry, Simon Bougourd, Neil Brush, John Cleese
Agency Producer:  Sam Lock
Media Company: Manning Gottlieb OMD
Prod Co: Blink
Director: Tim Bullock
Prod Co Producer: Ewen Brown
Post Production: MPC
Editor: Mark Burnett at Whitehouse Post
Audio Post Production:  Simon Capes at Soho Square Studios
Exposure: TV, VoD, Twitter, Facebook, YouTube

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in