Overslaan en naar de inhoud gaan

Specsavers naar MediaCom

Er deden vier bureaus mee in de eindronde van de mediapitch.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat melden bronnen aan Adformatie. Specsavers schreef de mediapitch voor inkoop en planning  uit.

De keuze voor MediaCom betekent dat UM het account kwijtraakt. UM zou nog wel in de laatste ronde zijn overgebleven, naast OMD, MEC en dus winnaar MediaCom. Er zouden acht bureaus mee hebben gedaan aan de pitch.

MediaCom zet in deze samenwerking haar expertise in voor het gehele traject: van communicatiestrategie en mediaplanning tot media inkoop en digital performance.

related partner content for mobile comes here

Marko van Dijk, head of marketing Specsavers: &;MediaCom heeft ons op overtuigende wijze laten zien dat het de geïntegreerde oplossingen en resultaten kan leveren die nodig zijn om onze marktpositie in Nederland verder uit te bouwen. Dit was voor ons een belangrijke reden om te kiezen voor MediaCom.&;

Maiko Valentijn, ceo MediaCom: &;Ik ben trots op het team, dat Specsavers heeft laten zien dat ons systeemdenken de werelden van awareness en performance effectief aan elkaar koppelt.&;

De samenwerking tussen MediaCom en Specsavers gaat officieel van start vanaf 1 maart.

Mediapitches
Er zijn momenteel in Nederland veel mediapitches. Dat past in een internationale trend die vorig jaar op gang kwam en dit jaar op grote schaal werd doorgezet. In Nederland is onder meer een mediacompetitie voor alle Achmea-merken gaande.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in