Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 5 best gelezen blogs in 2015!

KLM, trends en logo's.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blog van Diederik Broekhuizen is het best gelezen blog van 2015.

related partner content for mobile comes here

Hij analyseerde in juni waarom KLM het zo goed doet op sociale media en komt tot 10 redenen:

1.

Naast inhakers en een timeline die teruggaat tot 1919, is KLM met name erg gevat en dat levert vaak hilarische reacties op.

Maar ook de twee blogs van trendwatcher Hilde Roothart waren zeer populair. In de eerste beschrijft Roothart aan de hand van de trendcirkel welke maatschappelijke ontwikkelingen aan de basis staan van de megatrends die ons leven bepalen:

2.

En beschrijft ze in onderstaande blog de belangrijkste trends voor het komende jaar, met als grootste thema: moraal...

3.

Logorelletjes doen het altijd goed bij de lezers van Marketing Online. De blog vam Roel Stavorinus kon rekenen veel aandacht:

4. - Roel Stavorinus 

En als laatste de blog van Armijn Woudman, over &;Den Gulden driehoek der Design&;:

5. ;Wat kost een logo bij jullie?&; - Armijn Woudman 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in