Dit zijn de 5 best gelezen blogs in 2015!
Het blog van Diederik Broekhuizen is het best gelezen blog van 2015.
Hij analyseerde in juni waarom KLM het zo goed doet op sociale media en komt tot 10 redenen:
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis1. 10 redenen waarom KLM op social media tot grote hoogte stijgt
Naast inhakers en een timeline die teruggaat tot 1919, is KLM met name erg gevat en dat levert vaak hilarische reacties op.
Trendcirkel.jpg
Maar ook de twee blogs van trendwatcher Hilde Roothart waren zeer populair. In de eerste beschrijft Roothart aan de hand van de trendcirkel welke maatschappelijke ontwikkelingen aan de basis staan van de megatrends die ons leven bepalen:
2. Maatschappelijke trends voor de toekomst
En beschrijft ze in onderstaande blog de belangrijkste trends voor het komende jaar, met als grootste thema: moraal...
3. De 7 trends voor 2016
Logorelletjes doen het altijd goed bij de lezers van Marketing Online. De blog vam Roel Stavorinus kon rekenen veel aandacht:
4. Veel commotie rondom het nieuwe logo van Zeeland - Roel Stavorinus
gulden-driehoek_0.jpg
En als laatste de blog van Armijn Woudman, over 'Den Gulden driehoek der Design':
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid