Overslaan en naar de inhoud gaan

Joe Public maakt ‘Ambigrampagne’ voor Historisch Nieuwsblad

Uitgever Veen Media heeft zonder pitch het bureau gevraagd een printcampagne te ontwikkelen voor het Historisch Nieuwsblad.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Pay-off van de campagne luidt: Van alle tijden.

De advertenties zijn op twee manieren te bekijken, vanuit een historisch perspectief en van een hedendaags perspectief. Precies wat het Historisch Nieuwsblad redactioneel doet: het duiden van het heden door goed te kijken naar het verleden. Het idee van de campagne is gebaseerd op ambigrammen. Ook de jaartallen in de kopregels zijn dan ook op 2 manieren te lezen.

related partner content for mobile comes here

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in