Overslaan en naar de inhoud gaan

Mathieu Grob terug bij Brand New Live

Medeoprichter wil deel uitmaken van 'vernieuwde bureaupropositie'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mathieu Grob (44) is per 4 januari als director of strategy and creation toegetreden tot de directie van Brand New Live, het entertainment marketingbureau in Hilversum waarvan hij in 2009 mede aan de basis stond.

related partner content for mobile comes here

In de afgelopen vier en een half jaar was hij managing partner/creative director bij communicatiebureau Zeitgeist. 

Grob: &;Er staat er een volledig nieuw Brand New Live. De ambitie was altijd al groot, maar op basis van de groeidoelstellingen en vernieuwde bureaupropositie wist ik direct dat ik hiervan deel wilde uitmaken.&;

Volgens directielid Chris Havinga, met wie Grob eerder samenwerkte bij The Entertaining Group, is de terugkeer van Grob belangrijk &;omdat onze klanten steeds meer strategische vraagstukken bij ons neerleggen&;.  

Op 22 januari begint het bureau aan wat Havinga omschrijft als een &;grootse rebranding&;.

Naast Grob trok Brand New Live ook Pien Meier Mattern aan als projectmanager. Zij komt van de 538 Groep, waar zij  verantwoordelijk was voor alle B2B- en &;signature events&;, zoals 538 Koningsdag en 538 JingleBall.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in