Overslaan en naar de inhoud gaan

Westerweel naar Keesie

Voormalig tv-presentator Bas Westerweel is het jongerenmarketing- en reclamebureau Keesie komen versterken als creatief.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau ziet in Westerweel (39) de ideale ‘running mate’ van Jeroen Boschma, creatief directeur van Keesie. Westerweel bedacht, produceerde, regisseerde en presenteerde diverse jeugdprogramma’s voor radio en televisie, zoals Klokhuis, Toppop, School TV weekjournaal, Alles Kits en Duel over de Grens. Een paar jaar terug begon hij voor zichzelf.

related partner content for mobile comes here

Dat Westerweel niet uit de reclamewereld afkomstig is, ziet Keesie als geen bezwaar. ‘Als je voor kinderen en jongeren werkt, is het belangrijk dat je ‒ net als de doelgroep ‒ volledig vrij kan denken. Bas beschikt over die gave.’ Westerweel: ‘Ik kom uit een kijkwereld waarin volwassenen denken te weten hoe kinderen denken. Het is interessant om te leren hoe kinderen het écht zien.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in