Overslaan en naar de inhoud gaan

Wintersportsponsoring populair

Duitse sportsponsors trekken zich terug uit het peperdure voetbal en Formule 1 –racen. Populair daarentegen is sponsoring van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Duitse sportsponsors richten zich de laatste jaren steeds enthousiaster op wintersporters. Voetbal en Formule 1 vinden ze opeens niet meer zo interessant, nu Duitse wintersporters het goed doen bij het schansspringen, de biathlon, in de bobslee, of bij het langlaufen.
De goede verrichtingen van de schaatsdames Friesinger en Pechstein zijn minder interessant, omdat schaatsen weinig publiek trekt.
Vooral voor de bekende Vierschansen tournee, denk aan uw traditionele nieuwsjaarsdag, trekken sponsors als Audi, Milka, Ruhrgas en T-Mobile waanzinnige bedragen uit, te vergelijken met Formule 1 en voetbal. De winnaar van vorig jaar, de Duitser Hannawald, trok vorig jaar veertien miljoen Duitse tv-kijkers. Een megarecord. Het noodlijdende Deutsche Telekom heeft zijn sponsorbudget met 30% verlaagd, zit niet meer in Formule 1 en voetbal, maar scoorde nu wel (met T-Mobile) bij het schansspringen.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: werben & verkaufen<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in