Wegener N.V. wordt Koninklijk


In november 1903 begon Johan (J.F.) Wegener in Apeldoorn met een nieuws- en advertentieblad: de latere Apeldoornse Courant, die dus eveneens dit jaar zijn honderdjarig jubileum viert. Die kleine, plaatselijke uitgeverij groeide uit tot een media-concern.
Dagelijks bezorgt Wegener 1,2 miljoen dagbladen bij zijn lezers in een groot deel van Nederland. Wekelijks produceert Wegener ruim 7 miljoen nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten. Bovendien is Wegener in West-Europa één van de grotere spelers op het gebied van direct marketingdiensten en –producten, met sterke marktposities in Nederland, België, Groot-Brittannië en Frankrijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTer gelegenheid van het honderdjarig bestaan krijgen Koninklijke Wegener N.V. én al de dochterondernemingen in binnen- en buitenland, een nieuwe huisstijl. Het Amsterdamse bureau Eden Design en Communicatie tekende voor de ontwikkeling van die nieuwe huisstijl, die op 5 januari geïntroduceerd wordt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid