Drie nominaties Tijdschriftcampagne van het jaar
Drie campagnes strijden om de Adformatie Mercur voor Tijdschriftcampagne van het jaar, die tijdens het Tijdschriftengala op 11 december…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De genomineerde campagnes zijn: Fiat Stilo (‘Kwijlende hond’, Leo Burnett), TPG Post (‘Een kaartje raakt je’, FHV BBDO) en RBV Leaf/Xylifresh Kauwgom (‘Voor blijvend witte tanden’, S-W-H).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nominaties komen voort uit twee jureringronden. Van de driehonderd campagnes waarmee de voorjury begon, bleven er veertig over, waar de hoofdjury een oordeel over heeft geveld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de hoofdjury zaten dit jaar: Romke Oortwijn (N=5, voorzitter), Maarten Bakker (Ogilvy), Bert Kamp (Rabo Groep), Linda Boks (Zenith Optimedia), Elly van Zutphen (Elegance) en Ursula Hulsmeijers (Beiersdorf).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid