Overslaan en naar de inhoud gaan

Veertig nominaties Gouden Peperbus

Er wordt dit jaar voor het eerst een prijs uitgereikt voor de beste buitenreclame: de Gouden Peperbus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaar wordt door het publiek gekozen uit 40 genomineerde campagnes en krijgt een buitenreclamecampagne aangeboden van 1.000 vakken ter waarde van 90.000 euro.

related partner content for mobile comes here

De prijs is een initiatief van de Stichting Week van de Buitenreclame. De 40 genomineerden zijn door een jury gekozen uit 900 verschillende campagnes. De nominatiejury* staat onder leiding van Theo Tiemessen, Wethouder Economische Zaken en loco-burgemeester van Amstelveen. Het publiek kan tot woensdag 29 juni een stem uitbrengen via site.De genomineerde posters worden in de Week van de Buitenreclame (26 - 30 juni 2005) geëxposeerd op het Sandbergplein in Amstelveen voor het Cobra Museum. De winnende buitenreclameposter van 2004 wordt op donderdag 30 juni tijdens de Nacht van de Buitenreclame in Amstelveen bekendgemaakt. Het creatieve team dat verantwoordelijk is voor de winnende poster ontvangt de Gouden Peperbus voor de beste buitenreclame van het jaar. De prijs is geïnspireerd op de Peperbus, historisch gezien een van de eerste vormen van reclame op straat. Stichting Week van de Buitenreclame is een initiatief van Foote Cone & Belding Amsterdam, buitenreclame-exploitant JCDecaux en de gemeente Amstelveen in samenwerking met Mattmo en Weber Shandwick.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in