Veertig nominaties Gouden Peperbus
De winnaar wordt door het publiek gekozen uit 40 genomineerde campagnes en krijgt een buitenreclamecampagne aangeboden van 1.000 vakken ter waarde van 90.000 euro.
De prijs is een initiatief van de Stichting Week van de Buitenreclame. De 40 genomineerden zijn door een jury gekozen uit 900 verschillende campagnes. De nominatiejury* staat onder leiding van Theo Tiemessen, Wethouder Economische Zaken en loco-burgemeester van Amstelveen. Het publiek kan tot woensdag 29 juni een stem uitbrengen via deze site.De genomineerde posters worden in de Week van de Buitenreclame (26 - 30 juni 2005) geëxposeerd op het Sandbergplein in Amstelveen voor het Cobra Museum. De winnende buitenreclameposter van 2004 wordt op donderdag 30 juni tijdens de Nacht van de Buitenreclame in Amstelveen bekendgemaakt. Het creatieve team dat verantwoordelijk is voor de winnende poster ontvangt de Gouden Peperbus voor de beste buitenreclame van het jaar. De prijs is geïnspireerd op de Peperbus, historisch gezien een van de eerste vormen van reclame op straat. Stichting Week van de Buitenreclame is een initiatief van Foote Cone & Belding Amsterdam, buitenreclame-exploitant JCDecaux en de gemeente Amstelveen in samenwerking met Mattmo en Weber Shandwick.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid