Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips weer beste met duurzaam ondernemen

Philips blijft goed scoren op het gebied van duurzaam ondernemen. Versatel en Wolters Kluwer doen van de 25 AEX-bedrijven het minst…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau onderzoekt in opdracht van Triodos Bank, pensioenfonds PGGM en MeesPierson de activiteiten op het gebied van duurzaamheid van beursgenoteerde ondernemingen. Philips was ook al in 2004 het actiefst op het gebied van duurzaam ondernemen. Reed Elsevier en ABN Amro volgen als tweede en

related partner content for mobile comes here

derde. DSR gebruikt bij zijn beoordeling zeven thema’s waaronder bedrijfsethiek, milieu, corporate governance, omgang met werknemers

en maatschappelijke betrokkenheid.

Europees gezien doen Nederlandse bedrijven het goed. ‘Opvallend is dat 17 van de AEX-bedrijven (exclusief P&O Nedlloyd) beter scoren dan het Europees bedrijfstakgemiddelde waartoe zij behoren', aldus Marcel Jeucken van DSR. Nederland staat derde na Britse en Scandinavische ondernemingen. Belgische ondernemingen staan onderaan (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in