Overslaan en naar de inhoud gaan

Oer-Hollandse kerstpakket wint Europese prijs

De campagne van de Stichting Voorlichtingsbureau Kerstpakketten, die ervoor zorgde dat het kerstpakket weer in ere werd hersteld, werd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs ging naar Hill & Knowlton Nederland, het bureau dat de campagne ontwikkelde en uitvoerde.

related partner content for mobile comes here

De erkenning kwam voor het gedeeltelijke herstel van de vrijstelling, waar Hill & Knowlton door een gecombineerde PR en lobbycampagne voor zorgde. Hill & Knowlton ontving de award in de categorie Public Affairs.

De Europese Sabre Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) worden uitgereikt door Holmes Group, de organisatie die al jaren de grootste PR prijzen in de Verenigde Staten uitreikt. Dit jaar organiseerde Holmes in Parijs het eerste Europese 'PR Awards Programme', waarbij pr-bureaus hun beste cases hebben ingezonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in