Publicis optimistisch over komende jaren
Topman Maurice Levy van Publicis Groupe is optimistisch over de resultaten van het reclameconcern voor de rest van dit jaar en voor 2006.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op een aandeelhoudersvergadering zei Levy dat wereldwijd een groei van 3 procent in advertising moet kunnen worden gehaald. Publicis houdt voor 2005 ook vast aan een winstmarge van boven de 15 procent. In 2008 kan dat volgens Levy zijn gestegen naar 17 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zijn optimisme is vooral gestoeld op de solide groei van de Amerikaanse economie en het binnenhalen van het media-account van General Motors. Levy zei wel dat ‘Europa stagneert’. ‘Het is onzeker, terwijl de Amerikaanse situatie goed is. En dat is goed voor ons, want we hebben meer business in de VS.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Brandrepublic.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid