Overslaan en naar de inhoud gaan

Van den Berg verlaat Heineken

Marketingdirecteur Herwin van den Berg verlaat Heineken en gaat vanaf 1 november aan de slag bij BoostCompany.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit meldt . Van den Berg wordt partner/aandeelhouder bij venture capitalist , van voormalig Coca Cola-marketeer .

related partner content for mobile comes here

BoostCompany ontwikkelde ook het business concept achter het vernieuwde .

Van den Berg begon ongeveer acht jaar geleden als trademarketingmanager bij de brouwer. Hij werd in 2007 Marketeer of the Year, en stond tweemaal op nummer 1 in de lijst top100 Marketeers van Tijdschrift voor Marketing. Maar heeft nu dus besloten zijn carrière buiten Heineken voort te zetten.

Hij wordt opgevolgd door , die in 1996 als trainee bij Heineken begon, doorgroeide naar brandmanager Heineken en nu tot 1 november de functie projectmanager Heineken innovation Western-Europe vervult.

Van den Berg blijft wel als adviseur aan Heineken verbonden.

Molblog vroeg in mei van dit jaar of Herwin weleens een headhunter sprak. Zijn antwoord:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in