Van den Berg verlaat Heineken


Dit meldt Adformatie. Van den Berg wordt partner/aandeelhouder bij venture capitalist BoostCompany, van voormalig Coca Cola-marketeer Pier Baarsma.
BoostCompany ontwikkelde ook het business concept achter het vernieuwde Heineken.nl.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan den Berg begon ongeveer acht jaar geleden als trademarketingmanager bij de brouwer. Hij werd in 2007 Marketeer of the Year, en stond tweemaal op nummer 1 in de lijst top100 Marketeers van Tijdschrift voor Marketing. Maar heeft nu dus besloten zijn carrière buiten Heineken voort te zetten.
Hij wordt opgevolgd door Hans Böhm, die in 1996 als trainee bij Heineken begon, doorgroeide naar brandmanager Heineken en nu tot 1 november de functie projectmanager Heineken innovation Western-Europe vervult.
Van den Berg blijft wel als adviseur aan Heineken verbonden.
Molblog vroeg in mei van dit jaar of Herwin weleens een headhunter sprak. Zijn antwoord:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid