Regiodagbladlezer meest betrokken bij WK
Tijdens het WK is de interesse in sportnieuws & achtergronden bij regionale dagbladlezers bovengemiddeld: 45 procent, tegen 41 procent van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een onderzoek uitgevoerd door Intomart/ GfK in opdracht van NRp Dagbladen. Uit het onderzoek komt ook naar voren dat van alle WK-kijkers de lezers van regionale kranten het meest betrokken zijn bij het toernooi.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Televisie komt als belangrijkste medium uit het onderzoek naar voren, gevolgd door dagbladen, radio, internet en tijdschriften.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIntomart/ GfK heeft een online panel van 70.000 personen, representatief voor de internetpopulatie van Nederland. De steekproefsamenstelling was N=500.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid