Overslaan en naar de inhoud gaan

Recma: Mindshare nummer 1 mediabureau in Nederland

Met Dominant Profile staat Mindshare bovenaan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het internationale onderzoeksbureau Recma waardeert Mindshare als nummer 1 in 2015. Daarbij heeft Mindshare de hoogst mogelijke kwalificatie ontvangen: Dominant Profile. Er is sprake van een significante afstand tot de competitie, melden de onderzoekers.

Het gaat bij de ranglijst om mediabureaus die gelieerd zijn aan een internationaal netwerk. Recma beoordeelt mediabureaus periodiek op de resultaten in pitches, op top management, awards, diversiteit van resources en het aantal klanten en hun volume.

related partner content for mobile comes here

Ceo Ruud de Langen spreekt zijn vreugde uit. &;Aan de top blijven is lastiger dan er komen. Mindshare bewijst keer op keer Champions League te spelen in haar categorie en een echte businesspartner van haar klanten te zijn.&;

De gehele ranglijst is opgevraagd bij Recma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in